Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

Klijmea

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Handige Tips
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hannah

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 18, 2018 5:05 pm    Onderwerp: Klijmea Reageer met quote

Op internet blijkt dat er veel mensen met PDS baat hebben bij dit middel. Het werkt met een bepaalde bifidusstam die zich aan de darmwand hecht. Ik wil het graag proberen als extra ondersteuning, maar vraag me af of dit niet tegen het SCD indruist. Want voor de yoghurt moet je juist GEEN bifidus gebruiken. Wie oh wie weet raad?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jeanette

BerichtGeplaatst: Di Mrt 20, 2018 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er even op gegoogled en ik vind dat ze precies weten en schrijven wat ik wil horen. Wink
Ik heb geen idee of het een betere stam is dan andere bifidistammen en 14 capsules voor €15,01 (hi hi) is een hoop geld.

Hier ---> https://www.nemokennislink.nl/publicaties/bifidobacterien-gezondheidsbevorderende-micro-organismen-of-toch-niet/ <----wordt uitgelegd waarom de bifido zo aanbevolen wordt.
Deze is wat kritischer. ---> https://www.gezondbezig.nl/zin-en-onzin-van-probiotica/

Weet in ieder geval dat "alleen de hoop dat het werkt" je het laat kopen. Idea
Geen garantie.

Groetjes,
Jeanette.
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Handige Tips Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: