Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

ijs van kokosmelk?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen en opmerkingen over SCDiet Recepten
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oud 1667

BerichtGeplaatst: Do Mrt 15, 2012 9:10 pm    Onderwerp: ijs van kokosmelk? Reageer met quote

Hallo
ik ben niet zo'n keukenpiet, dus vraag ik een beetje hulp.
Van fruit wat gewoon vers gemixt is heb ik al eens ijs gemaakt aardbei en annanas en bannanen, het is niet wat je van een top chef verwachten zou maar het smaakte me goed en het was eerlijk en vers en ik had er geen last van. ik had het steeds iedere keer opgeklopt tussen het invriezen. En dat viel goed mee.
Maar nu zou ik eens mokka-ijs, caramel-ijs en kaneel-ijs willen maken van kokosmelk. Ik vraag me af of dat zou lukken en nog lekker smaakt. Ik zou het ook niet erg calorierijk willen hebben vw de strijd tegen de zwaartekracht;-))
Is er iemand die me idee geeft hoe ik hier aan begin? ik heb wel een ijsmachine maar ik heb er nog niet mee gewerkt
groetjes Marie-José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
piano

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2012 12:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Marie José

Een ijsmachine is super gemakkelijk! het gaat vanzelf.
Je moet wel bedenken dat je met kokosmelk wel die kokossmaak behoudt, dus of dat in combi met die andere ingrediënten lekker is moet je uitproberen. Laat maar weten he Wink

groetjes Annemiek
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
oud 1667

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2012 6:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Annemiek
Mijn man heeft al een toezegging gedaan om eens ijs te maken, dus dat zal ie de komende week wel eens uit proberen. en ja of het lekker is met de andere smaken zullen we moeten testen he. Ik laat het weten en zal hem ook vragen het recept te onthouden als het meevalt geef ik het door, groetjes Marie-José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen en opmerkingen over SCDiet Recepten Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: