Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

help, pannekoeken??!!!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen en opmerkingen over SCDiet Recepten
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
orionne

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 11:00 am    Onderwerp: help, pannekoeken??!!! Reageer met quote

Na weken kippenbouillon te hebben gegeten voor de lunch (meest met gepocheerd ei)had ik vandaag zin in iets anders....

en dus vandaag heb ik voor het eerst pannekoeken gebakken....
banaan, ei, amandelmeel en boter.... Rolling Eyes
was het een succes???

nou...niet echt..... Evil or Very Mad
hoe krijg je een pannekoek, die fatsoenlijk omgedraaid kan worden..... en dan aan de onderzijde nog niet zwart geworden is...???????
bij mij was er geen samenhang in het deeg....
pas op een lager vuur, met veel geduld, zag de laatste er redelijk uit.... Embarassed

(af en toe heb ik toch zo,n hekel aan die rijpe bananensmaak Twisted Evil )

ideeen????
groeten, marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
piano

BerichtGeplaatst: Wo Mei 02, 2007 8:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Marianne

Zelf gebruik in kokosolie ipv roomboter en ik laat hem altijd een poosje op heel laag vuur en met een deksel op de koekenpan staan. (Af en toe even kijken of hij al droog is) en dan laat ik de pannekoek van de pan op de deksel glijden en kiep die dan weer om in de koekenpan om de andere kant te laten 'bakken'. Het vergt even geduld, maar het lukt wel hoor. Als je de bananesmaak te overheersend vindt, kunt je geraspte kaas aan het beslag toevoegen, errug lekker Very Happy Of je maakt een andere soort pannekoek, zónder de banaan (zie kookboek).

groetjes, Annemiek
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen en opmerkingen over SCDiet Recepten Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: