Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

Jeanette, soms gastvrouw en soms concierge.
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Even voorstellen
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
orionne

BerichtGeplaatst: Ma Nov 16, 2009 8:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat zul je er knap uitzien Jeanette,
veel succes bij het vervolg van je "werk"

Als ik nu eens wat meer energie zou hebben, dan...
ach, dat komt nog...

groetjes, Orionne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Jeanette

BerichtGeplaatst: Ma Dec 08, 2014 10:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is al weer 5 jaar geleden dat ik met pensioen ging.
Ik dacht nu; "Laat ik weer eens een up-date geven", maar dat er ondertussen 5 jaar voorbij gegaan zijn had ik niet gedacht.

Ja, het is al weer 11 jaar geleden dat ik een half jaar in de ziektewet zat en na veel onderzoeken het stempel 'fibromyalgie' kreeg.
Ook Paulina kwam in die tijd op internet zoeken naar ideeën om met onze buikklachten om te gaan.
In die eerste jaren kregen we een fijne band maar pas toen zij terminaal was heb ik haar ontmoet en het stokje van 'beheerder' van haar overgenomen.

En sinds juli 2012 heb ik beslist om mijn eigen weg te gaan - wel met medeweten van mijn huisarts - in de pijnbestrijding van mijn klachten.
Na 9 jaar diclofenac besefte ik dat ik dat tot mijn dood zou moeten blijven slikken.
En volgens de bijsluiter is het geen ideaal medicijn voor ouderen mensen.
Volgens mijn huisarts zou ik het alleen kunnen vervangen door Tramadol, een opium product. Maar de eerste tablet viel helemaal verkeerd, ik heb het nooit meer in durven nemen.
Toen ik hem om medicinale wiet vroeg was zijn antwoord dat hij mij dat niet mag voorschrijven, daar waren mijn klachten niet ernstig genoeg voor. Vreemd hè? Wel opium geen wiet.

Dus vanaf toen heb ik het bij mediwiet.nl gekocht. Ik neem 's avonds 3 druppels voor het slapen gaan waarbij de THC mij een diepere slaap geeft en ik word uitgeruster wakker.
Dit is dus letterlijk meer geneesmiddel dan de diclofenac die meer symptoombestrijder was.
Een jaar later kwam daar de Golyolie bij met CBD. Die is gemaakt van industriële wiet en dus niet illegaal en die geeft mij meer energie.

Laatst zat ik wat te filosoferen over het feit dat ik wel erg veel dingen uit probeer. Op de manier van; "Onderzoek alle dingen en behoud het goede".
En uiteraard gaat er ook wel eens iets niet goed.
Dit voorjaar probeerde ik Alka uit. De druppeltjes, de thee en de baden om te ontzuren.
Ik weet van mezelf dat ik veel te veel eiwitten binnen krijg. O ... het idee om meer basis te worden met baden en niet met m'n portie vlees te halveren.
Mijn wens was weer eens groter dan mijn IQ. Ik werd er hondsberoerd van en kreeg een soort psoriasis-achtige uitslag op mijn voeten.

In 2003 is mijn beste idee geweest om te gaan Power Platen. (denk ik)
Door die betere doorbloeding moet ik vocht en afvalstoffen hebben kwijt geraakt.
Maar ook de vit. B12 injecties en het scdieet hebben mij uit de scootmobiel gehouden.
Ik moet wel mijn energie doseren, een hele dag op de voeten red ik niet meer. Vandaag 12 deuren met dennengroen, hulst en strikken versiert en dan zijn de beentjes echt op dus nu zit ik met de PalmMag bij de PC.
Ook een blijvertje net als het paarse plaatje en Jakob.

En dan te bedenken dat de mensen straks pas met 67 met pensioen gaan. Als dat eerder was ingevoerd had ik toch echt in de WAO gezeten.
Als de nood aan de man is en ik moet meer dan ik kan dan neem ik echt wel een diclofenac maar ik wil het dan niet langer dan 1 a 2 weken slikken.
Groetjes,
Jeanette
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Tesselaartje

BerichtGeplaatst: Wo Dec 10, 2014 1:51 pm    Onderwerp: Jeanette, soms gastvrouw en soms concierge Reageer met quote

Super zo'n update.
Tjonge die medicinale wiet...ik heb er meer over gehoord,in dit geval bij mensen met een hersentumor.
Onze dochter van 20 (ook hersentumor)....had het er laatst ook over.
Maar het helpt dus echt zie ik bij jou.
Jeanette, waar koop jij de Goly olie met CBD (CBD olie??)
En hoe neem jij die in tegen de pijn?
Jeanette het ga je goed meis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jeanette

BerichtGeplaatst: Wo Dec 10, 2014 4:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi meis, ik koop het bij www.mediwiet.nl
Je kunt via hen en hun site ook een dokter spreken die bij kanker mensen begeleidt. Ze hebben meerdere sterktes, of eigenlijk verdunningen.
En die Golyolie (geel) is eigenlijk samen met de wietolie (groen) een soort jin en yang, ik werd een beetje erg makkelijk (om het woord 'lui' niet te gebruiken) en van die gele 's morgens krijg ik meer energie.

Het is een beetje warrige site en soms een beetje vol van het medische equivalent van Jehova getuigen.
Prik daardoorheen want als je goed leest schrijven ze ook dat wiet niet bij iedereen werkt.
Maar het kan soms tumoren laten slinken en verdwijnen en dat is toch de betekenis van genezen van kanker.

Ik neem de beide druppeltjes dus niet tegen de pijn. Soms - als ik teveel gedaan heb - neem ik ook de PalmMag.
Eigenlijk kan ik ook meer hebben omdat ik zo goed slaap nu, ik voel me iedere ochtend gereset. Cool

Wens je dochter alle sterkte van me.

Groetjes,
Jeanette.
Naar boven
Tesselaartje

BerichtGeplaatst: Vr Jan 02, 2015 6:02 pm    Onderwerp: jeanette, Reageer met quote

Bedankt voor je informatie Laughing , ik zal eens kijken.
Naar boven
Jeanette

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2015 3:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hopelijk gaat alles goed met je dochter?

Nieuwsgierigheid, daar zit je niet op te wachten maar helemaal er niet op reageren is ook zo koud.

Groetjes,
Jeanette
Naar boven
Tesselaartje

BerichtGeplaatst: Di Jan 13, 2015 3:39 pm    Onderwerp: Jeanette, soms gastvrouw en soms concierge Reageer met quote

Momenteel gaat het wel aardig goed gelukkig.
Dank je voor je belangstelling.
Naar boven
Jeanette

BerichtGeplaatst: Wo Jan 14, 2015 5:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Fijn voor jullie Tesselaartje.

Het komt te paard en het gaat te voet zeggen ze.

Groetjes,
Jeanette.
Naar boven
orionne

BerichtGeplaatst: Do Jan 15, 2015 1:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jeanette schreef:
Hopelijk gaat alles goed met je dochter?

Nieuwsgierigheid, daar zit je niet op te wachten maar helemaal er niet op reageren is ook zo koud.

Groetjes,
Jeanette

ja, precies, beterschap met je dochter..
Naar boven
Jeanette

BerichtGeplaatst: Za Jun 03, 2017 8:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hier is weer eens een up-date over de wietolie die ik sinds 5 jaar slik.
Sinds een jaar 'krijg' ik het van SuverNuver de Social Club Friesland.
Daarvoor vragen - en krijgen - ze een kostendekkende donatie en ik ben betalend lid.

We willen dat de cannabisplant legaal wordt en oninteressant voor criminelen.
Om de 1 of andere reden is de Apothekers wiet schreeuwend duur, terwijl het een van de goedkoopst groeiende gewassen is.
Ik zit zelf niet te wachten op een gestandaardiseerd en juridisch verantwoord product.
Dat is meer dan 10 x duurder, zwakker en met gamma bestraald.

Voor wie het interessant vindt over de medische toepassingen te lezen kan ik een artikel aanraden in de Libelle nr. 21.
Dit is een eerlijk, onpartijdig artikel zonder vooroordelen of ophemelen.

Groetjes,

Jeanette
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Even voorstellen Tijden zijn in GMT
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9

Ga naar: