Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

SCDiet...de voorloper van Paleo...Broodbuik...Hormoonfactor

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Beginnersvragen
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tesselaartje

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2016 9:48 am    Onderwerp: SCDiet...de voorloper van Paleo...Broodbuik...Hormoonfactor Reageer met quote

Wat is het SCDiet toch eigenlijk fantastisch.
16 jaar geleden heb ik me hierin verdiept en begonnen met deze levensstijl.
Als je tegenwoordig leest over PALEO...BROODBUIK..HORMOONFACTOR...VOEDSELZANDLOPER.
Allemaal is het eigenlijk gebaseerd op het SCDiet dieet.
HET boek over SCDiet schreef al over invloeden van voedsel op ADHD...hersenen...enz enz.
Ik werd toendertijd voor gek verklaard toen ik met dit dieet begon...maar nu leeeeees je niet anders...maar dan verpakt in een andere vorm dus.
Gluten...koolhydraten (soms de snelle)...suiker...enz.
Ik lach me eigenlijk slap.
Men denkt nu het gouden ei gevonden te hebben wat voeding betreft.
Maar het SCDiet was al een verre voorloper wat voeding betreft....niet alleen voor de darmen dus nu blijkt
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jeanette

BerichtGeplaatst: Vr Aug 12, 2016 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi meisje, ja het is een heel goed dieet. Ik zelf kan het niet meer volhouden maar dat is voor mij ook niet zo nodig.
Ik heb geen ziekte van Crohn of CU maar fibromyalgie en voedsel intolerantie's.

'Wat de vader van een ziekte ook is, de moeder is altijd een slechte voeding.'
(Hippocrates)

Ze wisten het dus allang.

Wink
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Beginnersvragen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: