Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

Draadje van z100a over LDN

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Invloed van de juiste ingredienten van vitamines en supplementen
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jeanette

BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 6:19 pm    Onderwerp: Draadje van z100a over LDN Reageer met quote

Quote:
hallo annelies en de anderen,

ik wil dit graag met jullie delen maar het zal van jullie kant ook wat zoeken naar info vergen.

ik heb de ziekte van crohn en nog een aantal auto-immuunaandoeningen. ben al 40 jaar ziek en zoek de laatste 10 jaar naar andere oplossingen dan medicijnen. zo heb ik al heel wat geprobeerd en neem ik een aantal scdieetrepels in acht. dit alles leverde matig resultaat op totdat ik op het ovamed forum kennis maakte met een wetenschapper die zichzelf genezen had van colitis ulcerosa d.m.v een aantal supplementen en LDN
ik ben me gaan verdiepen in de LDN materie en heb besloten dit middel uit te gaan proberen daar het geen bijwerkingen heeft en niet leidt to versalving o.i.d. ik kon er dus altijd mee ophouden.

mijn CRP was de laatste jaren steeds boven de 35 en niemand begreep waarom aangezien ik al minstens 15 jaar aan de prednison zat. dit hielp dus niet de ontstekingsactivitiet naar beneden te krijgen.

nadat ik een maand LDn had gebruikt en opnieuw mijn CRP werd bepaald bleek die opeens gezakt te zijn naar 14. dit was het resultaat van LDN.

intussen ben ik lid geworden van de LDN yahoo group waar ik zeer veel goede resultaten lees bij auto-immuunziekten en nog een aantal andere aandoeningen.

mijn huisarts heeft een recept voor mij geschreven voor LDN maar de meesten doen dit niet. dan zijn er andere mogelijkheden om er toch mee te kunnen beginnen.

http://www.lowdosenaltrexone.org/

mochten er vragen zijn dat hoop ik die te kunnen beantwoorden of anders kan ik ze in de LDN group stellen.

natuurlijk blijft een goed dieet ook belangrijk.

Quote:
Dit is het draadje van Annelies dus je zit hier verkeerd z100a. Zou je onderaan (onder het kookboek) een draadje willen openen?

De bedoeling van 'even voorstellen' is dat iedereen hier zijn eigen draadje heeft, jij hebt dat (nog) niet gedaan en het is ook niet verplicht of zo maar nu zit je gigantisch oftoppic.

Groetjes,
Jeanette

In losse posten verplaatsen ben ik niet zo goed, ik ben al eens iets kwijt geraakt. Dus ik hoop dat je niet boos bent dat ik het zo oplos.
Groetjes,
Jeanette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
IsabellaK

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 11:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ben me nu aan het verdiepen in LDN. Heb ook Crohn en wil geen immuunsuppressiva daarvoor slikken. Ben benieuwd of je het nu nog neemt.
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Invloed van de juiste ingredienten van vitamines en supplementen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: