Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

Sandwichbrood, beslag niet te gieten

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen en opmerkingen over SCDiet Recepten
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tom84

BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2014 11:41 am    Onderwerp: Sandwichbrood, beslag niet te gieten Reageer met quote

Hoi hoi,

Ik wilde net sandwichbrood maken. Maar dat ging niet zoals ik via het recept verwachtte. Alles 1/4 gedaan (omdat ik het eerst wilde testen) en dat is maar goed ook.
40 gr. uitgelekte SCD yoghurt (dus iets meer dan 1/4)
1 ei
125 gr. amandelmeel
1/8 tl. zout
1/8 tl. zuiveringszout
15 gr. geraspte goudse kaas

Alles in de blender en.... binnen 5 seconden stug, dus niet te mixen. Blender maaide er gewoon onderdoor.
Lepel yoghurt erbij, nog steeds te dik, wel gemixt gekregen maar niet vloeibaar, in de pan homp deeg. Water erbij, toen bijna vloeibaar, maar dit is vast niet de bedoeling als je eerst de yoghurt uit moet laten lekken Wink Dus wat gaat hier fout?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tom84

BerichtGeplaatst: Ma Sep 08, 2014 11:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, al 87 keer bekeken. Maar niemand die het wel eens gemaakt heeft/weet wat ik fout doe/ weet hoe het wel moet? Nu is het niet urgent natuurlijk, want ik vind mijn zoete amandelbrood prima! Maar voor de afwisseling lijkt het me wel wat.

Groetjes,
Tom
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
IsabellaK

BerichtGeplaatst: Ma Sep 08, 2014 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken het recept zelf niet. Maar mis ik de boter niet?
Naar boven
piano

BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2014 7:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Tom

Het beslag is inderdaad stug maar dat hoort ook zo.
Dat geldt voor alle 'brood'recepten hier, het is niet vloeibaar. Een blunder is niet handig. Gewoon met de hand mengen, dan komt t goed.

Groetjes Annemiek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Vragen en opmerkingen over SCDiet Recepten Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: