Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

Thaise kip met gember

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Kipgerechten
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
piano

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 21, 2010 7:36 pm    Onderwerp: Thaise kip met gember Reageer met quote

Thaise kip met gember

2 eetlepels olijfolie
2 teentjes knoflook
2 fijngehakte sjalotjes
350 gram kipfilet (in dunne reepjes)
5 centimeter verse gemberwortel, geschild en fijngesneden
2 citroenblaadjes (fijngesneden)
60 gram ongezouten cashewnoten
120 gram sperziebonen, in stukjes van 5 cm
1 paprika (reepjes)
90 gram waterkastanjes in schijfjes

De sjalotjes en de knoflook in olie fruiten tot ze glazig zijn. De kip toevoegen tot deze wit geworden is. Gember, citroenblaadjes, cashewnoten, sperciebonen, paprika en waterkastanjes toevoegen. 5 minuten roerbakken, tot groenten gaar en knapperig is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
kaiyara

BerichtGeplaatst: Vr Jul 05, 2013 11:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

heerlijk recept bedankt voor het delen ........ Ik waardeer alle berichten op dit forum ... bedankt iedereen ... Heb een goede dag.
Naar boven
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
chrisjacob

BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2014 10:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de uitstekende kip recept dat je hier hebt gedeeld. Mijn familie houdt Thaise Non vegetarische gerechten, en ik weet zeker dat ik kan gemakkelijk probeer dit recept in mijn keuken. Hoop dat mijn man en zoon zullen genieten van dit gerecht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Kipgerechten Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: