Veel gestelde vragen | Forum Index | SCDiet.nl Index | FAQFAQ    ZoekenZoeken     GebruikerslijstGebruikerslijst       RegistreerRegistreer  ProfielProfiel    InloggenInloggen      

PROTEIN SHAKE, WAT VOOR SOORT PROTEINE POEDER IS LEGAAL?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Drankjes
Onderstaande advertentie kan recepten en pillen bevatten die niet toegestaan zijn bij het SCDiet: (reclame uitzetten bij "Forum stijl")
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oud 1671

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 14, 2012 3:14 pm    Onderwerp: PROTEIN SHAKE, WAT VOOR SOORT PROTEINE POEDER IS LEGAAL? Reageer met quote

Hi ik ben opzoek naar een goede proteine poeder. Ik twijfel tussen Geit proteine poeder ( wat dus wel lactose bevat, maar ligt verteerbaar is ) Of Sunwarior protein ( natuurlijk, voor veganisten, gewonnen uit rijst.

Voor de rest zijn alle proteinpoeders van melk of soja, of chemische troep.

Maar ik vind het eeerg lekker zo'n shake, en het is goed voor bij het sporten of als ontbijt.

Wat raden jullie aan?.. Ik heb het boek gelezen, en ik wil wel strict het sc dieet volgen...

Bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SCDiet.nl Forum Index -> Drankjes Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: